Rahsia Skandal Datin Dan Orang Gaji

on Tuesday, August 27, 2013

Rahsia Terbongkar Datin Dengan Orang Gaji | Kisah ini tiada kena mengena kepada mana mana pihak dan ianya hanya sekadar perkongsian untuk renungan dan bacaan bersama.Semoga ada kebaikan dan iktibar dari apa yang di kongsikan

Perbualan antara orang gaji dan puan rumah Datin Maimun Kedaung mintak naik gaji…
Bibik : “Datin, saya nak minta naik gaji…!”
Datin : “kenapa saya harus naikkan gaji kamu?”
Bibik : “ada 3 alasan nyonya..! Pertama saya membersihkan rumah
lebih bersih daripada Datin.”
Datin : “Siapa yang cakap?”.
Bibik : “Dato’ yang cakap”.
Datin : Oh? (sambil menahan amarah)
Bibik : “Kedua, saya memasak lebih sedap daripada Datin”.
Datin : “Siapa yg cakap?”.
Bibik : “Dato’ yg cakap”.
Datin : oh? (..ggrrrrrkkk..!!!..)
Bibik : “Ketiga, saya di ranjang lebih hebat daripada Datin”.
Datin : oh?! “Dato’ juga yang cakap ker?”.
Bibik : “Bukan Datin.. Razman, rumah bujang sebelah rumah yang
cakap, katanya Datin kurang hebat di ranjang”
Datin : “ssssshhhtt!!! Kamu mintak nak naik berapa?”
Sekadar lawak je, jangan buat camni tau wahai datin-datin diluar sana mahupun orang gaji..muehehe - sumber
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PERINGATAN: HabisMasa tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
 
© Realiti Dan Fantasi Informasi | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO