Gadis Cantik Ketagihan Dadah Dan Menghancurkan Dirinya

on Saturday, December 28, 2013

Gadis Cantik Ketagihan Dadah Dan Menghancurkan Dirinya...Lihat 11 Gambar dibawah ini...











Ini adalah akibat yang sangat mengerikan daripada orang yang ketagihan dadah. Untuk mendapatkan penyelesaian sementara dari tuntutan penagihan dadah yang perlu di penuhi, seorang penagih dadah sering menyayat bahagian tubuhnya untuk menghisap darahnya sendiri. Ketagihan adalah sebuah perasaan yang menuntut untuk harus dipenuhinya sebuah keinginan. Kaitannya dengan penagihan dadah maka penyelesaian pertama ketika penagih tidak dapat membeli dadah penyelesaian tercepatnya adalah menghisap darah sendiri yang memang darahnya sudah mengandungi ubat-ubat terlarang tersebut. Sebuah langkah salah yang harus di bayar mahal.

Gambar-gambar di atas menunjukkan betapa teruk ketika orang sudah mempunyai kebergantungan terhadap bahan psikotropika tersebut. Lihatlah bekas luka hirisan lama dan sayatan baru yang masih menitis darahnya. Jika sudah berlaku demikian maka berbagai macam penyakit akan datang kepada penagih tersebut, lebih-lebih jangkitan yang akan dia derita.

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PERINGATAN: HabisMasa tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
 
© Realiti Dan Fantasi Informasi | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO