Lelaki Jadi Hamba Keluarga Syaitan

on Saturday, January 11, 2014


Video yang mengejutkan yang mendedahkan bagaimana keluarga ini melayan "Craig Kinsella" yang memaksa beliau untuk hidup ' seperti hamba ' di garaj mereka.

Pemilik perniagaan Ais krim David Rooke , 44 , isterinya Donna , 40 , dan anak lelaki beliau yang berusia 19 tahun Jamie , melayan Kinsella ' seperti anjing ' di rumah mereka Sheffield .

Encik Rooke dihukum penjara enam tahun setengah selepas mengakui memenjarakan dan menyerang Kinsella .Isterinya dihukum penjara empat bulan , manakala anak remaja pasangan itu telah dijatuhi hukuman empat tahun penjara .

Kinsella sering di pukul dan dipaksa bekerja tanpa gaji . Pekara ini didedahkan oleh polis pada Julai tahun lepas, mangsa begitu takut menyebabkan beliau bekerja dari jam 7.30 pagi hingga tengah malam membersihkan taman dan van , tidak menerima gaji sebagai balasan.






Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PERINGATAN: HabisMasa tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
 
© Realiti Dan Fantasi Informasi | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO